یوسف مرادیان: 200 میلیون سرمایه‌ام به باد رفت

یوسف مرادیان بازیگر محجوب و بااخلاق سینما و تلویزیون که این روزها در درام "مذاکرات مستقیم آقای عبدی" به عنوان صداپیشه حضور دارد با اشاره به اینکه اغلب بازیگران سینما سعی میکنند با راه اندازی مشاغلی غیرهنری حاشیه امنیتی برای خویش ایجاد کنند اما در این بین بعضا ضرر هم میکنند از 200 میلیون اندوخته خودش گفت که در جریان یک سرمایه گذاری 1 میلیارد و 400 میلیونی به باد رفت.

 

 

 

به گزارش سینما خبر؛ یوسف مرادیان درباره اینکه چقدر در طی دوران حرفه ایش درگیر شکایتهای حقوقی شده است به میزان گفت: من سعی میکنم طوری رفتار کنم که کار گروه تولید راه بیفتد یعنی به عنوان بازیگر سعی زیادی میکنم که با گروه راه بیایم و حتی بارها شده از لباسهای خودم برای فیلم استفاده میکنم تا در هزینه های پروژه صرفه جویی صورت گیرد اما به هر حال بدحسابی هم دیگر جزء لاینفک پروژه های سینمایی و تلویزیونی شده و همین باعث میشود برخی از همکاران نیز درگیر شکایت و شکایت بازی شوند.
از جیب هزینه کرده ام برای رفت و آمد تا لوکیشن
مرادیان ادامه داد: من شخصیتم طوری نیست که به سمت شکایت بروم و سعی میکنم با تهیه کننده راه بیایم. حتی شده از جیب هزینه کرده ام برای رفت و آمد تا لوکیشن. از آن طرف هم شده که صبح رفته ام سرصحنه اما تا عصر نشسته ام تا نماهایم گرفته شود و حتی یک واژه گلایه آمیز نگفته ام. شخصا با همه چیز کنار می آیم و سعی میکنم به تعهداتم عمل کنم ولی افسوس که برخی تهیه کنندگان به تعهدات خویش پای بند نمی مانند.
این بازیگر خاطرنشان ساخت: جالب است که مردم این بدحسابیها را که در سینما و تلویزیون صورت می گیرد باور نمیکنند و وقتی به طور اتفاقی دراین بازه چیزی می شنوند چنان متعجب میشوند که نگو. بارها شده که مخاطبان در خیابان از ما می پرسند واقعا پول شما را نمی دهند؟! انگار که ما در سیاره ای دیگر زیست می کنیم.
دستمزدم پرداخت نشد و تهیه کننده گفت زندگیم روی هواست
بازیگر سریال "کارآگاه" با اشاره به بدحسابی اخیر یکی از تهیه کنندگان اظهار داشت: همین نوروز گذشته با تهیه کننده ای قرارداد بستم و البته بنا بود برای بازی در کار حدودا 140 میلیون تومان دستمزد بگیرم اما در نهایت بعد از پایان کار دستمزدی نگرفتم و هر چه به سراغ تهیه کننده رفتیم فقط با این پرسش روبرو شدیم که کل زندگیم روی هواست، به من رحم کنید!
 
 
 
 
 

در میانه دهه هشتاد 200 میلیون سرمایه ام به باد رفت

بازیگر "متروپل" و "شبهای تهران" با اشاره به اینکه همین بدحسابی باعث شده هنرمندان بیزنسهای غیرهنری را هم تجربه کنند به میزان گفت: البته که در بیزنسهای غیرهنری هم ممکن است دچار ضرر و زیان شویم. به عنوان مثال در میانه دهه هشتاد حدودا 200 میلیون از پس اندازم را بر سر پروژه ای سرمایه گذاری کردم که خیلی زود به بن بست خورد.

مرادیان در توصیف این پروژه بیان داشت: به همراه چند نفر از همکارانم با شخصی وارد کار شدیم که ادعا میکرد کارش خرید و فروش خطوط موبایل است. من همان ابتدا با ایشان شرط کردم که نمیخواهم پولم را بدهم که ربا بگیرم بلکه هدفم آن است که پولم وارد فعالیت قاتصادی شود و البته که این فعالیت اقتصادی باید کاملا قانونی باشد.

1 میلیارد و 400 میلیون سرمایه جمع شد و البته تباه!

یوسف مرادیان در گفتگو با میزان ادامه داد: 200 میلیون تومان من گذاشتم و دیگر همکارانم نیز هر کدام چیزی در همین حد یا بیشتر وارد کار کردند و در نهایت 1 میلیارد و 400 میلیون تومان جمع شد و اندکی بعد از واسپاری سرمایه در اختیار طرف معامله، ایشان غیبش زد و دیگر نتوانستیم او را پیدا کنیم.

این بازیگر درباره اینکه طرف اول در دسترس نبود و برای همین شکایتها به جایی نرسید افزود: من که دیدم طرف اول بارش را بسته و از کشور خارج شده دیگر پیگیر شکایت نشدم اما دوستان دیگرم که پیگر ماجرا بودند در نهایت توانستند شخص دومی را که تقصیر کمتری داشت به زندان بیندازند اما در نهایت این زندانی شدن هم به مسترد شدن پولها منجر نشد.

منبع:میزان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 12:42 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.